Subject: Teabenõue
From: "Raul Talts" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 12:33:12 +0200

Tere

Tunnen huvi, kust ma võiksin leida teavet TTJA poolt lõpetatud menetluste
kohta, mille esemeks on Euroopa Parlamendi ja Nõukogu direktiivist
2019/2161 ja selle alusel tarbijakaitseseaduses tehtud muudatustest
tulenevate nõuete rikkumine?

Lugupidamisega

Raul Talts
Vandeadvokaat / Attorney at Law

Advokaadibüroo Talts & Partnerid / Law Office Talts & Partners
Pärnu mnt 158/1, 11317 Tallinn, Eesti
tel +372 6 233 017 <mailto:[email-masked]>  | [email-masked] |
<http://www.abtalts.ee/> www.abtalts.ee

Käesolev e-kiri ja selle mistahes lisad on konfidentsiaalsed ja on mõeldud
kasutamiseks ainult adressaadile. Juhul, kui te olete saanud selle e-kirja
eksituse tõttu, siis palume teil koheselt teavitada Advokaadibürood Talts
& Partnerid saates e-kirja või helistades teate saatjale ning kustutada
antud e-kiri koos lisatud failidega. Kolmandatele isikutele e-kirja ja
selle lisade edastamine ja kopeerimine on keelatud. Täname.

This e-mail and any attachments are confidential and for the exclusive use
of the intended recipient. If you have received this e-mail in error
please notify immediately the Law Office Talts & Partners by sending an
e-mail or calling the sender of the message and delete this message and
any attachment. Copying and forwarding this e-mail to any other person is
prohibited. Thank you.